preloader

Serwis kotłów – przeglądy i naprawy

​​
instalacje co - ogrzewanie podłogowe

serwis logo demar KOMPLEKSOWE USŁUGI 

Regularne przeglądy kotłowni gazowych i olejowych oraz prawidłowa konserwacja wszystkich urządzeń zapewniają bezawaryjność oraz znacząco wpływają na ekonomię użytkowania i żywotność urządzeń. Koszty okresowych przeglądów gazowych są znacznie niższe niż naprawy po wystąpieniu awarii. Regularne kontrolowanie stanu instalacji i wczesne reagowanie na jakiekolwiek usterki jest też niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa użytkowników. Firma Demar, która specjalizuje się w instalacjach grzewczych i sanitarnych oferuje kompleksowe usługi serwisowe gwarancyjne i pogwarancyjne. Zajmujemy się urządzeniami wchodzącymi w zakres szeroko rozumianej techniki grzewczej i sanitarnej oraz odnawialnych źródeł energii. Serwisujemy urządzenia firm WOLF, Dedietrich i Viessamann – zajmujemy się pompami, zaworami mieszającymi i innym osprzętem, który znajduje się w kotłowni.


 


​​

serwis logo demar PRZEGLĄDY GAZOWE DLA ZACHOWANIA SPRAWNOŚCI INSTALACJI

Specjalizujemy się w serwisie kotłów gazowych i olejowych różnych producentów. Możesz zlecić nam również kompleksowy przegląd kotłowni. Dzięki skontrolowaniu stanu technicznego wszystkich elementów instalacji, każda potencjalna usterka ma szansę zostać szybko wykryta i naprawiona. W ramach serwisu kotłowni przeprowadzimy niezbędne prace naprawcze, które przywrócą urządzenia do prawidłowego działania. Regularne przeglądy gazowe to sposób na to, by instalacja działała z maksymalną wydajnością, dzięki czemu koszty ogrzewania będą utrzymywać się na optymalnym poziomie.
 
Jesteśmy autoryzowanym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym marki Wolf.
 
Jeśli chcesz zlecić przegląd kotłowni lub inne usługi wchodzące w zakres serwisu gazowego, zachęcamy do kontaktu z firmą Demar. Zespół specjalistów zajmie się Twoimi urządzeniami i przywróci je do pełnej sprawności.
 


 


demar sun KONTAKT Z SERWISEM 

Przed rozmowa z serwisem warto przygotować
następujące dane :

  • nazwę producenta i model urządzenia – dane z instrukcji obsługi lub z tabliczki znamionowej kotła;
  • informacje czy jest to kocioł stojący czy wiszący, jedno czy dwu-funkcyjny, olejowy czy gazowy;
  • dokładny opis usterki, np. w jakich okolicznościach występuje lub jaki komunikat pojawia się na wyświetlaczu

powyższe informacje usprawnią rozmowę z serwisem i pozwolą na ustalenie wstępnego kosztu wizyty oraz terminu naprawy.

serwis pieca co